SV Sibbe

Skip navigatie.

Wedstrijd programma

Programma container.

In het licht van de huidige Corona crisis en het verbod op evenementen hebben we als bestuur van SV Sibbe met pijn in ons hart moeten besluiten om het Beach Toernooi van het weekend 3, 4 en 5 Juli 2020 te annuleren.

De laatste jaren is dit een zeer gewaardeerd evenement voor de lokale verenigingen in het dorp en Voetbal- en Volleybal - teams uit de hele regio. Jong en oud vermaakt zich op sportief gebied en ook de gezellige feestavonden zijn een smakelijk toetje.

Gezien de onzekerheid over de verdere duur van het verbod op evenementen hebben we dan ook besloten het evenement op zijn vroegst weer in het eerste weekend van Juli 2021 te organiseren. We zullen jullie in de loop van 2021 hierover informeren.

Met vriendelijke groet, Bestuur SV Sibbe

Onze sponsoren