SV Sibbe

Voetbalvereniging sinds 1938
Skip navigatie.

De contributie voor het lopende seizoen bedraagt:

Categorie Contributie

Vrijwilligersbijdrage

Senioren € 115
JO-19 (voormalige A jeugd) € 95 € 50
JO-17 (voormalige B jeugd) € 95 € 50
JO-15 (voormalige C jeugd) € 95 € 50
JO-13 (voormalige D jeugd) € 95 € 50
JO-12 (voormalige E jeugd) € 95 € 50
JO-10 (voormalige F jeugd) € 95 € 50
JO-7 tm JO-9 (Minipupillen) € 76 € 50

In de samenwerking van SV Sibbe met  FC Gulpen en RKVVM (SJO Krijtland) is besloten de contributies voor alle leden van de deelnemende verenigingen gelijk te trekken. Het bestuur van SV Sibbe heeft besloten deze verandering door te voeren met ingang van seizoen 2018-2019. Wel is gekozen voor een overgangs regeling waarbij het verschil tussen de nieuwe contributie en de oude in het eerste jaar (dus 2018-2019) voor de helft wordt vergoed door de vereniging SV Sibbe. Vanaf het seizoen 2019-2020 is de contributie van toepassing zoals in bovenstaande tabel.

Vrijwilligers, trainers, leiders en bestuursleden zijn vrijgesteld van contributie.

Ook heeft SV Sibbe zich aangesloten bij het vrijwilligers beleid dat in Margraten en Gulpen van kracht is waarbij een eenmalige jaarlijkse bijdrage van € 50 boven op de contributie in rekening wordt gebracht. Bij uitvoeren van vooraf gedefinieerde vrijwilligerstaken door ouders of verzorgers van de leden, kan deze bijdrage weer terug verdiend worden, en wordt aan het eind van het lopende seizoen teruggestort. De werkzaamheden zijn bekend bij de jeugd coördinator van de vereniging: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het bankrekeningnummer voor de betaling van de contributie is NL32RABO0147301157.

Onze sponsoren

Vriendenloterij