SV Sibbe

Voetbalvereniging sinds 1938
Skip navigatie.

Steunt u onze ‘trots’? PLUS Kleijnen Margraten maakt een vuist voor verenigingen. De supermarkt investeert namelijk in het lokale verenigingsleven met een speciale sponsoractie. Ook onze vereniging doet mee. We kunnen eenvoudig een mooi sponsorbedrag verdienen maar daar hebben we wel uw hulp bij nodig.

Wanneer u in de periode van 6 januari 2014 tot en met 2 maart 2014 bij PLUS Kleijnen  Margraten/Gulpen boodschappen doet, spaart u sponsorgeld voor onze vereniging. U ontvangt bij elke € 15,- aan boodschappen namelijk een speciale ‘voucher’. Elke voucher (een kaartje met barcode), is één sponsorpunt waard. Bij de speciale ‘actiekast’ in de winkel kunt u het kaartje scannen en het sponsorpunt aan onze vereniging schenken! Op het beeldscherm ziet u meteen hoeveel punten we al gespaard hebben voor onze vereniging. Aan het einde van de sponsoractie ontvangen wij op basis van dit aantal gespaarde sponsorpunten een gedeelte van het totale sponsorbedrag van € 5000,- Let op, onze vereniging staat alleen in de ‘actiekast’ van Margraten, maar kunt u verkregen voucher van Gulpen ook in Margraten inleveren.

Familie, buren, vrienden, kennissen… roep iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt op om ons te steunen. Haal alles uit de kast want hoe meer punten we sparen, hoe groter het sponsorbedrag.

Gaat onze vereniging straks aan de haal met ‘het goud’? Als het aan ons ligt wel! We hopen dan ook dat u net zo enthousiast bent als wij en van 6 januari 2014 tot en met 2 maart 2014 uw boodschappen bij PLUS Kleijnen Margraten haalt.

Een volle PLUS-boodschappentas voor een goed gevulde verenigingskas!

Onze sponsoren

Vriendenloterij