SV Sibbe

Voetbalvereniging sinds 1938
Skip navigatie.

Beste sportvrienden,

Dit willen jullie niet missen……
In het weekend van 28, 29 en 30 juni 2019 organiseert SV Sibbe voor de 3de keer een uniek BEACH EVENT! Iedere dag een divers en leuk programma voor jong en oud. Inschrijven is mogelijk in verschillende categorieën en dagen.

Vrijdagavond 28 juni vanaf 19:00 uur wordt er een Beachvoetvolley toernooi georganiseerd. Hier spelen 4 basisspelers van hetzelfde team hun wedstrijden tegen andere teams. Inschrijven is mogelijk in 3 verschillende categorieën. Laat je positief verrassen door de aankleding van de accommodatie en het speelveld. Tijdens deze avond zal o.a. het DJ team van het Hoekje Valkenburg voor een gezellige sfeer zorgen waar onder het genot van een drankje en een hapje de wedstrijden worden gespeeld. Alle verenigingen en vriendengroepen uit Sibbe worden weer uitgedaagd via de Suub Battle om tegen elkaar te strijden.

- Beach VoetVolley Recreatief
- Beach VoetVolley Jeugd tot 19jaar
- Beach VoetVolley Suubvereniging Battle

Het is niet toegestaan bij meerdere team mee te doen.

Zaterdag 29 juni is vanaf 10:00 uur gereserveerd voor het voetbaltoernooi. Er wordt gespeeld in verschillende leeftijdtijdscategorieën waarbij voor elke leeftijd een toernooi onderling wordt gespeeld. Inschrijven is dus mogelijk in 8 jeugdleeftijden en 2 senioren categorieën. Een team bestaat uit 3 veldspelers,1 doelman en het aantal wisselspelers bij hetzelfde team is onbeperkt.

- Beach voetbaltoernooi voor jeugd en senioren.
Je mag onbeperkt aantal wisselspelers gebruiken bij hetzelfde team.
Het is niet toegestaan om 1 persoon bij meerdere teams te laten mee te doen.

Zondag 30 juni is dit jaar in samenwerking met volleybalvereniging S.E.C. uit Valkenburg. Er worden in teams van 3 personen, op 3 velden in verschillende categorieën Beachvolleybal gespeeld. Daarnaast zal er op zondagmorgen tussen 09:00 en 11:00 uur een gratis individueel Beachvolleybal clinic gegeven worden voor jongeren tussen 7 en 12 jaar. Ook hiervoor graag aanmelden via de website.

We hopen op een geweldig weekend met jullie als deelnemers.

Inschrijven kan je hier

Inschrijfgeld: