SV Sibbe

Skip navigatie.

Wedstrijd programma

Programma container.

Naast het gewone 11-tegen-11 voetbal kun je bij SV Sibbe tegenwoordig ook voetballen in de nieuwe 7x7 competitie. Dat is 7 tegen 7 op een half veld. En dat eens per maand op de vrijdagavond, een uurtje in Sibbe of bij een lokale buurvereniging. Zonder slidings of gevaarlijke tackles. Dus niet ieder zondag, niet twee keer per week trainen, en nee zelf een goede conditie is niet echt nodig. :-) Maar natuurlijk wel een gezellige derde helft na afloop.

Bij Sibbe hebben we 3 van deze teams. Een team van 30+ vrouwen en twee teams van 35+ mannen. Als je het leuk lijkt om mee te doen, neem even contact op met het bestuur dan regelen we dat.

Komende vrijdagavond is weer de eerste competitieavond. Ook in Sibbe wordt dan weer gevoetbald. De velden lijken opgedroogd te zijn dus we verwachten dat het deze week doorgaat. Na deze vrijdag zijn er nog wedstrijden gepland op de vrijdagen 29 maart, 19 april, 10 mei en 24 mei.

Onze sponsoren

Vriendenloterij